Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lome79 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Lalko adresPoznań / Skórzewo zarejestrowany13.02.2008 @02:56:46 ostatnio na stronie23.10.2017 @08:46:47

CONCEPT ART / MALARSTWO / ILUSTRACJE...
http://www.wedrawstuff.com
studio@wedrawstuff.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.wedrawstuff.com
digarty55 komentarze1277 posty na forum3

komputer / sprzęt
komp, tablet, ołówki, farby i tp

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~omen155mo    08.03.2008 @12:42:21
uła
troszkę pojechałeś po mojej galerii
dodaję cię szanowny kolego do obserwowanych
i niebawem gęściej się u ciebie rozejżę
pzdr
~VirusRT    07.03.2008 @17:23:56
dzieki za komentarze
~ahawa7    06.03.2008 @22:13:01
Dziekuje za odwiedziny, pozdrawiam.
~DonVito13    06.03.2008 @00:09:08
dzięki za komentarz i ocene
_______
Volenti nil impossible | some works -> http://www.wiktorkolodziej.pl
~Qlaa    05.03.2008 @12:51:26
ciekawe pracki
~ROSAart1    04.03.2008 @15:02:11
~MonoNoAware    04.03.2008 @08:10:14
dzięki
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
~hellyhope    03.03.2008 @01:10:11
_______
________________________________________________________

don't cry
~HamishArt    01.03.2008 @21:32:46
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~serfer1    29.02.2008 @12:42:29
wielkie dzięki za ocene
~Takeda    28.02.2008 @15:56:12
Dzięki za koment. Masz racje z tym kadrem, ale jak już zrobiłem ten łańcuch z tym typem na końcu, nie chciałem się go pozbywać :D... ale może teraz, po SACu, trochę to przerobie
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~maducza    27.02.2008 @21:44:37
dzieki serdeczne za odiwedziny w mojej galerii, miło pozdarwiam
~EthanOl    27.02.2008 @03:10:53
dzieki za komentarz pozdrawiam
~tomvas7    26.02.2008 @19:49:25
bardzo dziekuję za odwiedziny
~mariuszlewandowski    26.02.2008 @04:23:29
Nie złe Pomysły. Pozdrawiam.
~CHARAKTER    22.02.2008 @10:56:07
heheh widze ze sie znasz na rzeczy ale niestety to jest Dangerous Mike "dirt/street" 3.50kg czołg THX
_______
http://vimeo.com/2286684 My PROMO !!!!
~DrDred    19.02.2008 @15:39:04
dzieki za koment pozdro
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt